صمدالله محمدی

نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

عضو ناظر در شورای عالی بیمه

نایب رئیس فراکسیون معدن و صنایع معدنی مجلس

عضو فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت

عضو فراکسیون ایثارگران

عضو فراکسیون دفاع و اقتدار ملی

عضو فراکسیون اصناف و اشتغال

عضو فراکسیون محیط زیست

عضو فراکسیون شفاف سازی مالی

عضو فراکسیون حقوق و پیشبرد قوانین

عضو فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی

عضو فراکسیون توسعه زیرساخت های فرهنگی، سیاحتی و نمایشگاهی

عضو فراکسیون محرومیت زدایی و جهادی

عضو فراکسیون مهدویت

عضو فراکسیون صنعت و صنعتگران

عضو فراکسیون مبارزه با فساد

عضو گروه های دوستی بین المللی ارمنستان، لهستان‌، چک، کامرون و ماداگاسکار

صمدالله محمدی
صمدالله محمدی
صمدالله محمدی
صمدالله محمدی
صمدالله محمدی
صمدالله محمدی
صمدالله محمدی
صمدالله محمدی
صمدالله محمدی
صمدالله محمدی
صمدالله محمدی
صمدالله محمدی

نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

عضو ناظر در شورای عالی بیمه

نایب رئیس فراکسیون معدن و صنایع معدنی مجلس

عضو فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت

عضو فراکسیون ایثارگران

عضو فراکسیون دفاع و اقتدار ملی

عضو فراکسیون اصناف و اشتغال

عضو فراکسیون محیط زیست

عضو فراکسیون شفاف سازی مالی

عضو فراکسیون حقوق و پیشبرد قوانین

عضو فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی

عضو فراکسیون توسعه زیرساخت های فرهنگی، سیاحتی و نمایشگاهی

عضو فراکسیون محرومیت زدایی و جهادی

عضو فراکسیون مهدویت

عضو فراکسیون صنعت و صنعتگران

عضو فراکسیون مبارزه با فساد

عضو گروه های دوستی بین المللی ارمنستان، لهستان‌، چک، کامرون و ماداگاسکار

نوشته بلاگ

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدمحسن دهنوی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۲ تیرماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد که به شرح زیر است:

تذکر صمدالله محمدی نماینده بافت به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات: ضرورت توسعه شبکه و حل مشکلات تلفن ثابت در مرکز شهرها و روستاها، لزوم تسریع در حل مشکلات دسترسی مردم حوزه انتخابیه به اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه، همچنین تذکری به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات گندم کاران ارزوئیه.

تذکر صمدالله محمدی نماینده بافق و جمعی از نمایندگان به وزیر نیرو مبنی بر لزوم تامین آب شرب سالم برای مردم حوزه انتخابیه، همچنین تذکر به وزیر جهادکشاورزی چرا نسبت به احداث بندهای خاکی، عملیات تغذیه مصنوعی سفره های زیر زمینی و پخش سیلاب اقدامی صورت نمی گیرد

تذکر کتبی احمد جباری نماینده بندر لنگه، بستک و پارسیان و جمعی از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی؛ مبنی بر لزوم برنامه ریزی جهت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بندر لنگه، همچنین تذکر این نماینده به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ مبنی بر لزوم حل مشکل عدم پوشش تلفن همراه و اینترنت در بخش های وسیعی از شهرستان های بندر لنگه، بستک و پارسیان.

تذکر حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان و جمعی از نمایندگان به وزرای کشور و آموزش و پرورش؛ مبنی بر اینکه چرا در زیرمجموعه وزارت کشور و قانون حمایت از آمران به معروف و نهی از منکر مصوب سال ۹۴ عمل نمی شود.

تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان به وزیر نیرو؛ مبنی بر لزوم برق رسانی و احداث خطوط نفوذی برق چاه های کشاورزی با توجه به تکلیف قانونی مقرر در ماده ۳۵ قانون برنامه و ظرفیت ایجاد شده در تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱، همچنین تذکر این نماینده به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ مبنی بر لزوم رسیدگی به عملکرد بسیار ضعیف دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص برآورده شدن حداقل ها و ضرورت های بخش بهداشت و درمان در شهرستان های قروه و دهگلان، تذکر این نماینده به وزیر دادگستری؛ مبنی بر ضرورت تسریع در صدور اسناد مالکیت املاک تجاری و خانگی و شهر دلبران توابع شهرستان قروه.

تذکر مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد و چگینی و جمعی از نمایندگان به وزیر نیرو؛ مبنی بر ضرورت سفر به استان محروم لرستان.

تذکر حسین میرزایی نماینده اصفهان و جمعی از نمایندگان به ریاست جمهور؛ مبنی بر ضرورت برنامه ریزی برای مهار تورم و قطع وابستگی ریال به دلار.

تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل و جمعی از نمایندگان به وزیر کشور؛ مبنی بر ضرورت کمک به شهرداری های کوچک در خصوص تامین ماشین آلات کارهای عمرانی و پرداخت حقوق.

تذکر جلال محمودزاده نماینده مهاباد به ریاست جمهور؛ مبنی بر لزوم اقدام به موقع سازمان محیط زیست در رابطه با اعلام آلایندگی دوره ای صنایع آلاینده.

تذکر احمد جباری نماینده بندر لنگه، بستک و پارسیان به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر نیرو؛ مبنی بر ضرورت لزوم تسریع در اجرای خط انتقال آب دریا به شهرستان های بستک، تذکر این نماینده و جمعی از نمایندگان به وزیر نفت؛ ضرورت اختصاص منابع مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت به زیرساخت های ورزشی و عمرانی در شهرستان های بندر لنگه، بستک و پارسیان در استان هرمزگان.

تذکر سیدمحمد مولوی نماینده آبادان به وزیر آموزش و پرورش؛ مبنی بر ضرورت تامین تجهیزات کارگاهی مورد نیاز هنرستان ها متناسب با رشته های جدید و مورد تقاضا به تناسب اقتضائات منطقه ای، تذکر این نماینده به وزیر آموزش و پرورش؛ مبنی بر ضرورت برنامه ریزی جامع و تامین منابع مالی متناسب برای پیشگیری و مقابله با آسیب ها و مشکلات اجتماعی دانش آموزان در مناطق مرزی و حاشیه شهرها در استان خوزستان و شهرستان آبادان.

تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان و جمعی از نمایندگان به وزیر کشور؛ مبنی بر ضرورت تسریع در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری های شهرهای کوچک.

تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان به وزیر جهاد کشاورزی؛ مبنی بر لزوم اجرایی شدن طرح توسعه باغات دیم در اراضی منابع ملی منطقه گوند در شهرستان قروه.

تذکر قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان و هویزه و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور؛ مبنی بر لزوم توجه به همسان سازی حقوق بازنشستگان و رسیدگی به وضعیت معیشتی ایشان.

تذکر حسین خسروی نماینده بیرجند به وزیر کشور مبنی بر ضرورت تسهیل در برآورد و جبران خسارت سیل خراسان جنوبی به خصوص در شهرستان بیرجند

تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان و جمعی از نمایندگان به وزرای کشاورزی، صمت و نیرو مبنی بر ضرورت رسیدگی به نارضایتی واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و معدنی از عدم ثبات شرایط اقتصادی برای برنامه ریزی برای تولید همچنین تذکر به وزیر جهادکشاورزی مبنی بر ضرورت تقویت ذخایر حیاتی به ویژه گندم و ارتقا انگیزه شکاورزان برای افزایش سطح زیر کشت و لزوم خرید حداکثری گندم تولیدی در جهت تامین امنیت غذایی کشور

تذکر حسین گودرزی نماینده درود و ازنا به وزیر نیرو مبنی بر اینکه چرا سهم آبه مصوب روستای مسیر سد حوزه انتخابیه

تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ضرورت لغو محدودیت سوخت گیری قیمت آزاد کامیون های کمپرسی در آذربایجان غربی و لزوم افزایش سهمیه سوخت دولتی از ۲۰ لیتر گازوئیل به ۴۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، همچنین تذکر به وزیر نیرو مبنی بر لزوم رسیدگی به کمبود آب شرب در تعداد زیادی از بخش ها و روستاهای بزرگ ارومیه

تذکر حسینعلی حاجی دلیگان نماینده شاهین شهر و جمعی از نمایندگان به وزیر جهادکشاورزی مبنی بر لزوم توقف خاموشی ۴ ساعت چاه های عمومی کشاورزی خرده مالکی بالای ۱۰۰ نفر به منظور جلوگیری از نابودی محصولات کشاورزی، همچنین تذکر به وزیر دادگستری مبنی بر لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده مربوط به شاکیان صندوق قرض الحسنه مهدیه منتظر. همچنین تذکر به ریاست جمهور مبنی بر لزوم بررسی و یافتن راه کارهای مناسب تر برای اجرای طرح هوشمندسازی نان.

تذکر روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز به وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ضرورت اقدام فوری وزارت راه و شهرسازی در باره اجاره بها و بازار مسکن

تذکر حسن محمدیاری نماینده ماسال و جمعی از نمایندگان به وزیر جهادکشاورزی مبنی بر ضرورت موافقت سازمان منابع طبیعی برای برق رسانی به راهداری در مسیر خلخال

تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر لزوم تسریع در تکمیل طرح نیمه تمام ساختمان دانشگاه پیام نور شهر فین و رفع بلاتکلیفی دانشجویان، همچنین تذکر به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری مبنی بر ضرورت توسعه گردشگری در منطقه دهستان سیاهبوم

تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک و جمعی از نمایندگان به وزیر جهادکشاورزی مبنی بر ضرورت توجه به تامین و ذخیره سازی نهاده های دامی، همچنین تذکر به وزیر بهداشت و درمان مبنی بر لزوم حمایت از شرکت های تولید دارو و جلوگیری از تعطیلی آنها

تذکر مهدی اسماعیلی نماینده میانه و جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات مبنی بر ضرورت پرداخت مطالبات معوقه بازنشستگان شرکت مخابرات ایران

تذکر مهدی شریفیان نماینده تهران و جمعی از نمایندگان به وزیر اقتصاد مبنی بر لزوم ارائه گزارش از سرعت و نحوه اجرای قانون اخذ مالیات از خانه های خالی در شرایط کمبود مسکن و در مضیقه بودن مستجرین.

تذکر علی اکبر علیزاده نماینده دامغان به همراه جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در اقدام مناسب در خصوص آلودگی هوای متاثر از گرد و غبار، همچنین در تذکری به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش مبنی بر لزوم تسریع در اجرای قانون رتبه بندی معلمان، ضرورت ترمیم حقوق سرایداران و نیروهای خدماتی مدارس آموزش و پرورش و لزوم بومی گزینی شهرستانی دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۱۴۰۱.

تذکر احمد مرادی نماینده قشم به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت ارتقای نمایندگی های آموزش و پرورش در استان هرمزگان، به وزیر نفت مبنی بر لزوم حل مشکل اراضی مردم در طرح انتقال خط لوله.

تذکر حسین خسروی نماینده بیرجند به همراه جمعی از نمایندگان به وزرای جهاد کشاورزی و صمت: ضرورت تعیین تکلیف قراردادهای کاری همیاریان بازار، لزوم رسیدگی به افزایش بی رویه قیمت کودهای شیمیایی و تبعات بر امنیت غذایی کشور.

تذکر قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم تکمیل مهمان سرای بستان و ترمیم سالن های چند منظوره حافظ و چمران شهرستان دشت آزادگان و لزوم تخصیص امکانات اداری مورد نیاز به اداره ارشاد دشت آزادگان، تذکری هم به وزیر نفت مبنی بر لزوم رسیدگی به فاجعه زیست محیطی جاده رسانی میدان نفتی سهراب و خشک شدن قسمتی از تالاب هویزه.

تذکر محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به رئیس جمهور و وزیر بهداشت: لزوم تسریع در برنامه ریزی مناسب برای تامین دارو.

تذکر فرهاد طهماسبی نماینده نیریز به رئیس جمهور: لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری استخدامی در انجام امور محوله.

تذکر مسلم صالحی نماینده اقلید به وزیر آموزش و پرورش: لزوم پاسخگویی معاونین وزارتخانه به مکاتبات نمایندگان مجلس  شورای اسلامی.

تذکر حبیب الله دهمرده نماینده زابل به وزیر جهاد کشاورزی: چرا در خصوص پرداخت خسارت نکشت به کشاورزان سیستان از محل ستاد بحران اقدامی صورت نگرفته است؟

تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به رئیس جمهور: لزوم اجرای کامل ماده ۹۶ و ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی و شورای عالی کار در خصوص اعمال افزایش مستمری بازنشستگان به کلیه سطوح و بر اساس پرداخت حق بیمه سالیانه.

تذکر محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر به وزیر کشور: لزوم تذکر به استاندار مازندران در خصوص نحوه حضور در بین اقشار مردم و اینکه چرا نیروهای حفاظتی استانداری مازندران مانع حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در مراسم تکریم و تودیع فرمانداران قبلی و فعلی شهرستان نوشهر شده و محیط آرام این مراسم را به امنیتی تبدیل نمودند

درج دیدگاه